Retailadvies, Conceptontwikkeling, Interieurontwerp

Creative retail @ Ready to fish_

Ready to fish_ is een van de twee merken van Ilja Visser Group, genoemd naar de gelijknamige, succesvolle Nederlandse designer. Het edgy-artistieke vrouwenkledingmerk is verkrijgbaar in 16 landen en het aantal verkoopunten (multibrand-stores) groeit gestaag.

In de (enige) eigen brandstore van Ready to fish_ , in een monumentaal gebouw aan de Prinsengracht in Amsterdam, ben ik verantwoordelijk voor de etalageconcepten, het visual merchandise concept en de verbeteringen aan het store exterior. Samen met de manager van de brandstore werk ik aan het ontwikkelen van een grotere customer experience, o.a. door toevoegen van services, assortiment en klanten evenementen. Ook ben ik verantwoordelijk voor de RTF stands op de diverse internationale modebeurzen. Ook heb ik mijn expertise kunnen gebruiken bij de presentatie van Ambacht collectie 'ILJA' SS2013 genaamd 'SKIN//FONIE'

Opdrachtgever: Ready to fish_/Ilja Visser Group.



naar profiel Veni Vidi Victor
<
>