Grafische vormgeving, Conceptontwikkeling, Art direction

Concept ontwikkeling, identiteit, curating, illustratie, product ontwikkeling

Queens of Sardines: het project waarin queens Anna Borsboom van stylink.nl en Natasha Tastachova samen met ontwerpers en makers, kunstenaars en schrijvers, chefs, winkels, merken en musea willen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn van de (ingeblikte) sardine. Om samen producten en concepten te ontwikkelen, proeverijen en tentoonstellingen te organiseren en geschiedenis en toekomst te onderzoeken.

Het ingeblikte visje wordt over de hele wereld gegeten, is spotgoedkoop, oneindig lang houdbaar, fantastisch verpakt, super gezond en gewoon hartstikke lekker. De sardine leent zich bovendien voor duizenden verschillende toepassingen in producten, ontwerpen en concepten.

In november 2015 komen de sardinequeens voor het eerst uit de keukenkast tijdens de beurs Meesterlijk. Daar presenteren we ons onderzoek tot nu toe, een aantal door onszelf ontworpen en gemaakte producten en de uitnodiging tot meedoen: wat doe jij met de sardine?

2015 • queensofsardines.nl



naar profiel tastachova concept&creatie
<
>