Over Stylink - opzet en uitgangspunten

Onafhankelijk
Stylink informeert over trends, evenementen, vakopleidingen en marktontwikkelingen op het snijvlak van creativiteit en commercie: mode, interieur, design, visual merchandising, branding, vormgeving en productontwikkeling. Onze pijlers: trends, diversiteit, creativiteit en commercie. Professionals op deze vakgebieden tonen hun portfolio's in etalages en zijn zo goed te vinden voor potentiële opdrachtgevers.Ook creatieve vakopleidingen hebben hun eigen plek op de site.

Groot bereik, relevant netwerk
De meerwaarde van stylink zit 'm in de redactionele opzet, het grote bereik via site, nieuwsbrieven, evenementen en social media en ons relevante netwerk van smaakmakers, beïnvloeders en beslissers. Wil je samenwerken met ons? Dat kan, op verschillende manieren

Sinds 2008
Stylink is in 2008 gelanceerd en als handelsmerk geregistreerd door LeLab, het communicatiebureau van Anna Borsboom. 

Vragen? Voorstellen? Wilde plannen?
Lees eerst even samenwerken met stylink voordat je contact opneemt: 06 45742950 of Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Colofon

redactie:

content management: Floor Borsboom
logo: Kiki Poulisse
concept: Anna Borsboom