Masterclasses Trends, Insights & Strategy

Second Sight  dinsdag 31 maart 2015

8 woensdagavonden in Amsterdam, van 24 september t/m 16 oktober 2015

In september start Second Sight weer met de nieuwe reeks Masterclasses Trends, Insights & Strategy. Diverse trendexperts duiken met jou dieper in de trends, begeleiden je bij je onderzoek en geven je inzicht in diverse tools en technieken om trends beter op de kaart te zetten.

Trendwatching/ trendonderzoek en inzicht in de huidige tijdgeest is voor organisaties een belangrijke basis voor het bepalen van visie en strategie, in innovatietrajecten en bij de ontwikkeling van nieuwe producten, diensten of succesvolle communicatie. Second Sight organiseert deze lessen sinds 2010. Het programma is voor 2015 iets aangepast, zo zijn er in deze editie ook lessen in Strategische Intuïtie en Storytelling. Hoe 'embed' je jouw visie of trendonderzoek in een eigen verhaal dat ook past bij jouw organisatie? Hoe maak je trends 'eigen' en verkoop je jouw verhaal?

Tijdens deze 8-delige masterclass komen ervaren trendprofessionals aan het woord over de verschillende aspecten van het trendwatchvak. Van trendresearch, trendinterpretatie en implementatie tot strategie, scenario's, conceptontwikkeling en innovatie.

De kosten bedragen 1995 euro, ex BTW. Dit is inclusief een jaarabonnement op Second Sight + het boek 2015 AND BEYOND.

Als je je inschrijft via Stylink, krijg je het boek De Tijdgeest Ontrafeld. Van Snapshots naar Trends van Andrea Wiegman cadeau.

  • Het programma van de masterclasses vind je op de website
  • Meer informatie kun je opvragen via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.  

The Forecast 3