Trainingen: trend forecasting, design thinking, concept, copy & meer

Versdenkers  vrijdag 10 november 2017

Toe aan een boost? Versdenkers biedt trainingen in strategische creativiteit voor marketing- en communicatieprofessionals, creatieven en online specialisten. Ook voor teams! 

Hieronder het aanbod van Versdenkers - van storytelling tot trend forecasting; van design thinking tot copywriting. Enjoy! 

trainingen strategische creativiteit #trendforecasting #trendwatching #storytelling #concept #conceptdevelopment

  • CONCEPTONTWIKKELLING - 4 DAGEN
    Met conceptontwikkeling zet je creativiteit strategisch in. Daarin komen fingerspitsengefuhl, analyse, creativiteit en strategie samen. Een goed concept ontwikkelen kan een uitdaging zijn, omdat het proces van idee naar uitvoering niet altijd lineair verloopt. Deze training helpt je dat proces te structureren.

  • COPYWRITING MODULE 1 - 2 DAGEN
    Je merk kan veel winnen bij sterk geschreven teksten. Met goede commerciële copy kun je met de juiste woorden, ritme en tone of voice je doelgroep in het hart raken. Alle skills hiervoor leer je in de cursus copywriting.

  • COPYWRITING MODULE 2 - 2 DAGEN
    Het vervolg op de eerste module copywriting - ook los te volgen! 

  • CONTENTCREATIE & VISUELE COMMUNICATIE - 2 DAGEN
    Contentcreatie ontwikkelt zich van curatie naar creatie. En als je je merk goed wilt neerzetten moet er een samenhang zijn tussen al je uitingen.

  • OVERTUIGEN MET STORYTELLING - 1 DAG
    In deze compacte workshop krijg je de mogelijkheid je corporate story te toetsen, bij te schaven en waar nodig te versterken.

  • DESIGNTHINKING - 2 DAGEN
    Met Designthinking geef je structuur en richting aan innovatie- of veranderprocessen.

  • TRENDTRIPPER - 1 DAG  
    De Trendtripper is een introductie in trendwatching. Je leert wat trendwatching is en op welke niveaus trends zich manifesteren. We kijken niet alleen naar zichtbare markttrends in de stad; de tendensen en drijfveren van gedrag die daaraan ten grondslag liggen zijn leidend. Daardoor krijg je gevoel bij hoe trends zich bewegen binnen doelgroepen en hoe ze zich ontwikkelen van een niche voor een klein publiek tot brede trend voor de massa.

  • TREND FORECASTING & FUTURING - 2 DAGEN 
    Communicatie, creativiteit en vernieuwing gaan hand in hand. Je wilt dat jouw doelgroep je ideeën oppakt. Dan is het aanvoelen en herkennen van trends het halve, nee, het héle werk. Tijdens onze Trend.PRO trainingen leer je dit. Je vergroot je vermogen om snel in te spelen op veranderende behoeftes van je doelgroep.

  • PROFESSIONAL TREND FORECASTING - 1 DAG 
    Wil je groeien in de rol van trend forecaster? Dan leer je in deze Trend.pro module hoe een in-house trend forecasting team werkt. Onafhankelijke merken kunnen hiermee vertrouwen en bouwen op hun eigen inzichten en visie op de toekomst.

INCOMPANY PROGRAMMAS