Van Blokker tot Loudcloud - het Resumé

Stylink.Studio  vrijdag 24 februari 2017

Formule 'Nieuwste Blokker' wordt bijgesteld

Blokker lijkt opnieuw in zwaar weer te verkeren en gaat het assortiment bijstellen door o.a. ‘iconen van vroeger’ terug te brengen. Een en ander is het gevolg van een enquete de de retailketen hield onder klanten en winkelmedewerkers. Ruim baan dus voor golden oldies als pluistondeuses, sudderplaatjes en groene zeep!  tweet this


Hallo, hier is Loudcloud!

Loudcloud is een community en shop voor bewust design, opgericht door de zussen Ester en Heidi Willems (die je vast wel kent van Pure Styling). Bij Loudcloud vind je bijzondere interieuraccessoires, kleinmeubelen en textiel. Loudcloud brengt alle producten samen en fotografeert deze in actuele interieurtrends….inspiratie genoeg dus! Naast trendy is de loudcloud collectie duurzaam en verantwoord: re use, local design, fair en sustainable. tweet this!


Forest Cities van Stefano Boeri

Kantoorgebouwen, woningen en hotels volledig bedekt met het groen van struiken en planten: een verademing voor de metropolen die verstikken in giftige rook- en stofwolken.


Nieuw: haarverf die reageert op de omgeving

Tijdens de London Fashion Week gelanceerd: FIRE, een nieuwe kleur-change-technologie. Het haarverfmiddel - beschikbaar in meerdere kleuren - reageert met kleur op temperatuurschommelingen: van helder rood tot subtiele pastels.


Hoe duurzaam is 'vers'?

We denken dat 'vers' het beste is, maar om voedselverspilling te bestrijden moeten we daar echt anders over gaan denken. Juist vers voedsel leidt tot enorme verspilling. tweet this


Arabische vrouwelijke atleten centraal in Nike campagne

Dat Trump delen van de wereld wil buitensluiten betekent niet dat multinationals dat ook willen. Nike heeft de handschoen opgepakt en filmde in een rond Dubai een nieuwe campagne, die focust op 5 vrouwelijke atleten, afkomstig uit verschillende delen van de Arabische wereld.


No more cool kids in Japan

Na 20 jaar stopt het Japanse Street Style Magazine FRUiTS. De reden: er zijn geen Cool Kids meer in Harajuku - het straatbeeld in Japan wordt bepaald door Uniqlo en aanverwanten. tweet this


Voorjaardeditie Mastercourse Retail

Een succesvol retailconcept neerzetten? Leer hoe je dat realiseert voor jouw winkel of formule leer je in de Mastercourse Retail. (Heb je weinig tijd? De lessen zijn ook los te volgen!)