Resumé - kort nieuws dat je niet wilt missen

Stylink.Studio  vrijdag 10 februari 2017

De University of the Underground

De eerste University of the Underground opent binnenkort zijn deuren. De post-doc opleiding leert studenten hoe ze de beste ondersteuning kunnen bieden om machtsverschuivingen binnen instellingen, bedrijven en overheden te ontwikkelen. De aanmelding is geopend!


Meesterlijk 2017

De editie vindt dit jaar plaats op 1 - 3 december. Meesterlijk is hét event voor design, toegepaste kunst en food. Past jou werk daartussen? De inschrijving is geopend!


Waarom is Hermès zo succesvol?

Hermès groeit. Het merk slaagt er al twintig jaar in om zijn luxe goederen zowel exclusief als wereldwijd beschikbaar te maken. De producten van Hermès zijn natuurlijk geweldig, maar ook andere merken hebben fantastische creaties.


Het nieuwe gezicht van Maybelline is een man

Voor het eerst kiest een beauty brand voor een man als gezicht voor een campagne. Male model Manny Gutierrez speelt de hoofdrol in een advertentie van Maybelline, en neemt daarmee het stokje over van modellen als Gigi Hadid en Jourdan Dunn.


Ikea en Tom Dixon lanceren open platform

De samenwerking tussen Ikea en Tom Dixon gaat een nieuwe fase in. Volgend jaar wordt het open platform ‘Delaktig’ gelanceerd, waar iedereen op basis van standaard elementen nieuwe ideeën en producten kan ontwikkelen. Doel is om modulaire systemen te ontwikkelen voor de meubelindustrie.


Breien voor verandering

Breien als vorm van sociale actie: dat is wat The Yarn Mission doet. De vrouwen raken al breiend in gesprek over rassenongelijkheid en politiegeweld; het breien geeft ze tegelijkertijd rust en troost.


Stretching the brand

Wie denkt dat Birckenstock alleen over gezonde stappers gaat heeft het mis. Birckenstock gaat nu ook in de categorie ‘comfort design’ bedden op de markt brengen. En is zo wel heel opvallend bezig om het merk te stretchen.