Online & fysiek: kansen voor retailers

LeLab  woensdag 02 april 2014

Is internet een bedreiging voor je winkel? Móet je om overeind te blijven je koopwaar ook in een webshop aanbieden – en kun je dan ooit op tegen de Zalando's en Amazons? Een editie van de Mastercourse de winkel als theater is volledig gewijd aan kansen en mogelijkheden van online en social media voor fysieke winkels.

  • De volgende onderwerpen komen onder meer aan de orde:
  • (Trends in) mediaconsumptie en consumentengedrag
  • Online branding en marketing
  • Hoe vertaal je je winkel-DNA naar online?
  • Nieuwe mogelijkheden door nieuwe kanalen
  • Paid, owned en earned media

De workshop is praktisch van aard; doel is dat je na deelname in staat bent om je eigen online media te beoordelen en ideeën kunt ontwikkelen voor verbetering. Op meer theoretisch niveau heb je inzicht in de belangrijkste trends op het gebied van online mediagebruik, en begrijp je de impact die online kan hebben voor je merk of winkel – positief of negatief.

De workshop is onderdeel van de Mastercourse de winkel als theater, en kan ook los gevolgd worden.

Docent: Anna Borsboom
Docent van de workshop is Anna Borsboom, specialist in online branding en strategie. Ze adviseert bedrijven en merken bij marketing en branding en realiseert met haar bureau LeLab websites, webshops en campagnes. Anna is ook oprichter en eigenaar van Stylink en geeft – onder andere via Lectric - trainingen in internet- en contentstrategie. Meer informatie: www.lelab.nl Anna op Twitter: @lelabamsterdam

Klik voor een grotere afbeelding

Online-versus-fysiekbeeld via http://bynd.com